جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۲۰
کد خبر: ۸۴۶۲۹
|
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۲
به همت فرهنگسرای گلستان

مرتضی کربلایی لو با «چهره برافروخته» می‌آید

نشست نقد و بررسی رمان «چهره برافروخته» با حضور کربلایی لو، نویسنده کتاب در فرهنگسرای گلستان برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نشست نقد و بررسی رمان «چهره برافروخته» با حضور مرتضی کربلایی لو نویسنده کتاب، بهناز علی‌پور گسکری و محمدرضا گودرزی روز سه‌شنبه ۲۴ آذر در فرهنگسرای گلستان برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت کردن یا به امانت بردن این کتاب به کتابخانه گلستان مراجعه کنند.

کتاب «چهره برافروخته» جلد اول از رمان ۳جلدی «چهره» است که بر اساس و با نگاهی به رمان «چهره مرد هنرمند در جوانی» نوشته جیمز جویس نویسنده ایرلندی نوشته شده است. این کتاب قسمت اول از یک سه‌گانه است. برافروخته، عبوس و گشوده عنوان ۳ قسمت این سه گانه هستند که همگی پیشوند چهره را به همراه دارند.

کربلایی‌لو در ۳ قسمت این رمان، وجوه مختلف و نشو و نمای یک هنرمند را به تصویر می‌کشد. «چهره برافروخته» ۳ فصل دارد و ابتدای هر فصل، بخشی از آیه‌های قرآن درج شده است. فصول این رمان با آیاتی که همراه آن‌هاست، عبارت‌اند از: طَرف خفی (ینظرون من طرف خفی)، طرف مُرتد (قبل ان یرتدّ الیک طرفک)، طرف اخفا (ما اخفی لهم من قره اعین).

این کتاب از سوی انتشارات ققنوس به چاپ رسیده است. 

نشست نقد و بررسی «چهره برافروخته» روز سه‌شنبه  ۲۴ آذر ساعت ۱۷ در فرهنگسرای گلستان برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند به نشانی نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، فرهنگسرای گلستان مراجعه کنند.
نظر شما